Sunday, February 15, 2009

back to memory lane...

urm... wanted to write something for the remembrance of someone that i miss so much... md dali bin husin... my grandpa... dalam 2 minggu kebelekangan ni rase cam dkt je ngan arwah... especially bile i do his job... datuk seorg penulis khat selain jdi penarik beca n tukang urut. bebanding dgn nenek pon, aku lg rapat dgn datuk dali. klau mkn ikan bnyk tulang pun selalu atok yg plih isi ngan tulang... tido mlm pun dgn dia. tiap kali dia nk tulis khat, musti jerit nama ku kuat2... "ALONG!!! CARI ATOK PUNYE MARKER PEN CEPAT"... ntah cam ne plak, aku skrg ni ajar bdak tulih khat... sbb selalu tgk dia kot, tp, sbnrnya, aku lgsg x pandai tulih khat aku rasa, tp, bile aku dpt je pen khat tu, aku cam spontan je bole tulih n ramai plak yg suke hasilnye, siap nk gantung... kelakar... tp tu la sbbnye ari ni aku msuk stor... dok mencari balik khat yg arwah penah buat... 1 je yg aku jupe... x pela, dr x dpt pape pun kan... i do miss him... :( al-fatihah buat arwah md. dali bin husin...

No comments: